Τη κυρα-Σαρακοστή που ‘ναι έθιμα παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν με αλεύρι και νερό
για στολίδι της φορούσαν στο κεφάλι έναν σταυρό
μα το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό.
Και τις μέρες τις μετρούσαν με τα πόδια της τα εφτά,
κόβαν ένα τη βδομάδα μέχρι να ρθει η πασχαλιά.

Οι μαθητές τ
ης Β΄τάξης με τη δασκάλα τους κα. Μαρία Ελένη συνεργάζονται , δημιουργούν, υποδέχονται με τον δικό τους τρόπο την κυρα- Σαρακοστή και μαθαίνουν να παράγουν γραπτό λόγο με τη μορφή ακροστιχίδας .

