Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας βραβεύτηκε για πρώτη φορά με την Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων (ECO-SCHOOLS Green Flag Award) από την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης και κυματίζει πλέον στο Σχολείο μας.


Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στις 3 Απριλίου 2026, στο 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, παρουσία της Υπουργού Παιδείας κυρίας Σοφίας Ζαχαράκη. Το σχολείο μας υλοποίησε για δύο συνεχόμενα σχολικά έτη περιβαλλοντικά προγράμματα με θέμα την ανακύκλωση και την εξοικονόμηση του νερού, αναπτύσσοντας καλές οικολογικές πρακτικές μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία.
Συνεχίζουμε τις δράσεις μας με στόχο την αειφορία και με νέες δυνάμεις και ιδέες. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες που συμμετέχουν στις δράσεις μας τα τελευταία χρόνια.


Το σχολείο μας με την εκπαιδευτικό της Πληροφορικής κ. Καλαντζή Κατερίνα δημιούργησε ένα βίντεο και παρουσίασε μέρος από το έργο μας τα τελευταία χρόνια. Ας το παρακολουθήσουμε…
