«Τελευταίο κουδούνι και ….καλό καλοκαίρι», Γιορτή λήξης σχ. έτους 2025-26

Ολοκληρώθηκε το σχολικό έτος στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου τη Δευτέρα 15 Ιουνίου. Στις
20:00 ξεκίνησε μια μουσικοχορευτική εκδήλωση, η οποία άφησε ανεξίτηλες αναμνήσεις στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους γονείς που κατέκλυσαν τον χώρο του σχολείου για να την παρακολουθήσουν.


Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε η γυμνάστρια του σχολείου, κ. Χαρά Δεμερτζή, με την αμέριστη συμπαράσταση εκπαιδευτικών και της Δ/νσης του σχολείου. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή
για τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι αποχαιρέτησαν το δημοτικό σχολείο και
ετοιμάζονται να ξεκινήσουν το νέο τους ταξίδι στο Γυμνάσιο την επόμενη σχολική χρονιά.

 


Το πρόγραμμα περιλάμβανε επιλεγμένα και εντυπωσιακά μουσικοχορευτικά δρώμενα από όλες τις τάξεις, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε προβολή βίντεο με σημαντικές δράσεις και διακρίσεις του σχολείου κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπως η βράβευσή του ως «Οικολογικό Σχολείο». Η βραδιά ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα ζεστό και εορταστικό κλίμα, με γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς να παραμένουν στον σχολικό χώρο μέχρι αργά το βράδυ, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για μια δημιουργική και επιτυχημένη σχολική χρονιά. Οι εμπειρίες, οι συνεργασίες και οι επιτυχίες που καταγράφηκαν αποτελούν πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον της σχολικής κοινότητας.

Κύλιση προς τα επάνω