Με ιδιαίτερο κέφι και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου η εκδήλωση για τη
λήξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου.
Διοργανώτρια της γιορτής ήταν η γυμνάστρια κ. Χαρά Δεμερτζή, η οποία, σε συνεργασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες, οργάνωσε και υλοποίησε μια σειρά από παιδαγωγικά και κινητικά παιχνίδια, καθώς και διάφορες αθλοπαιδιές.

Τα χαμόγελα, η ζωντάνια και ο ενθουσιασμός των παιδιών επιβεβαίωσαν την αγάπη τους για τη Φυσική Αγωγή, αναδεικνύοντας παράλληλα τα σημαντικά οφέλη της για τη σωματική, κοινωνική και ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. Ιδιαίτερη απήχηση είχαν τα δρομικά παιχνίδια και οι σκυταλοδρομίες, στα οποία οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, συνεργατικότητα και ευγενή άμιλλα. Στο τέλος έγινε πρωτάθλημα αγώνων ανάμεσα στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη με την καθιερωμένη απονομή κυπέλλου.


Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου και στέφθηκε με επιτυχία χάρη στη σημαντική στήριξη και συμπαράσταση της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.
