Επαναλειτουργία σχολικών μονάδων 10/5/2021 υποχρεωτικότητα των self test

Σας ενημερώνουμε ότι ενόψει της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων από την Δευτέρα 10/5/2021 ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό covid-19, είναι υποχρεωτικός για μαθητές και εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό και διενεργείται κάθε σχολική εβδομάδα, τουλάχιστον άπαξ έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικά για την τρέχουσα εβδομάδα διενεργείται δύο (2) φορές την εβδομάδα προ Δευτέρας και Πέμπτης και πριν από την έναρξη των μαθημάτων . Προμηθεύεστε τα self-test από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ σας ή Π.Α.Μ.ΚΑ ή Π.Α.Α.Υ.Π.Α. Δηλώνετε το αποτέλεσμα στο self-testing.gov.gr επιλέγοντας ‘’σχολική κάρτα για covid-19’’. Ζητείται αυθεντικοποίηση με τους κωδικούς taxisnet. Εκτυπώνετε την σχολική κάρτα ή επιδεικνύετε το αρνητικό αποτέλεσμα όταν εισέρχεστε στο σχολείο στον δάσκαλο της πρώτης ώρας. Σε περίπτωση μη επίδειξης της σχολικής κάρτας ο ανήλικος μαθητής δεν γίνεται δεκτός, παραμένει σε ειδικό χώρο αναμονής, τηρουμένων των ισχυόντων μέτρων προστασίας, μέχρι να τον παραλάβουν οι γονείς του (ΦΕΚ 1825,τ.Β΄, 5 Μαΐου 2021, άρθρο 3).

 

Κύλιση προς τα επάνω