
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος- 5 Ιουνίου- οι μαθητές της Δ΄τάξης παρακολούθησαν διαδικτυακά το διαχρονικό αριστούργημα του Αντόνιο Βιβάλντι “4 εποχές”. Θέματα όπως η μείωση της χρήσης πλαστικών, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία παρουσιάστηκαν στα παιδιά με τρόπο παιγνιώδη και ψυχαγωγικό, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση, αλλά και την καλλιτεχνική τους παιδεία. Η παράσταση προσφέρθηκε δωρεάν στα σχολεία από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και την Εθνική Λυρική Σκηνή.
