ενημέρωση -πρόγραμμα ανακύκλωσης Δήμου Κορινθίων

Εκπρόσωπος του Δήμου Κορινθίων, ο κος. Πανούσης, στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών όλων των σχολείων του νομού μας σε θέματα περιβάλλοντος-ανακύκλωσης που υλοποιεί, επισκέφθηκε την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022 το σχολείο μας, συνομίλησε με μαθητές των μεγάλων τάξεων και έθεσε πλήθος ερωτημάτων σχετικά με τη σχέση ανθρώπου και περιβάλλοντος, τη βιώσιμη ανάπτυξη και το μέλλον της ενέργειας. Οι μαθητές ενθουσιασμένοι  δεσμεύτηκαν να υλοποιήσουν το πρόγραμμα στο σχολείο, στο σπίτι και τη γειτονιά κατανοώντας τη σημασία του για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Κύλιση προς τα επάνω