Την Κυριακή 26 Μαρτίου
σας προσκαλούμε στην μουσική εκδήλωση “ΚΑΝΤΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ” που θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του 4ου λυκείου Κορίνθου στις 20:00.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται από την Φιλαρμονική ΚΕ.Π.Α.Π. του Δήμου Κορινθίων. Συμμετέχουν οι χορωδίες των 2ου-3ου και 14ου Δημοτικών σχολείων Κορίνθου και τα χορευτικά τμήματα του 2ου Δημοτικού σχολείου.
Την ανάγνωση των κειμένων θα επιμεληθεί η Μυρτώ Κόρκα και ο Κωνσταντίνος Μπίσδας. Σας περιμένουμε όλους…

