Το Σχολείο μας συμμετέχει στα «Οικολογικά Σχολεία» και υλοποιεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ανακύκλωση. Έτσι, αρκετοί μαθητές συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου, στην Πλατεία Τσαλδάρη.
Το φεστιβάλ, το οποίο διοργανώνεται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την προβολή του έργου ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων και ειδικότερα της δράσης «Εκδηλώσεις στην Πελοπόννησο με θέμα την ανακύκλωση» ξεκίνησε από την Καλαμάτα, στη συνέχεια βρέθηκε στη Σπάρτη, την Τρίπολη και ολοκληρώνεται στο Άργος και το Ναύπλιο.
Στην Κόρινθο ταξίδεψε την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου και όσοι βρέθηκαν εκεί κατάφεραν να γνωρίσουν τη δράση της Περιφέρειας και να ενημερωθούν για τις σύγχρονες έννοιες και αρχές της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.
Μέσα από το Φεστιβάλ Ανακύκλωσης δόθηκε η ευκαιρία στο κοινό να απολαύσει διασκεδαστικές δραστηριότητες, όπως το καλλιτεχνικό εργαστήρι ανακύκλωσης, όπου οι συμμετέχοντες, και πρωτίστως τα παιδιά, μπόρεσαν να μετατρέψουν με δημιουργικό τρόπο τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα σε λειτουργικά και χρήσιμα αντικείμενα, να κερδίσουν αναμνηστικά δώρα και να λάβουν μέρος και σε άλλα βιωματικά διαδραστικά παιχνίδια ανακύκλωσης. Ταυτόχρονα, δόθηκε και η δυνατότητα να ανακυκλώσουν παλιά ρούχα, μέσω του προγράμματος ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού Fabric Republic.



