Την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Α’, Β’, Γ’ και Δ’ Δημοτικού του Σχολείου μας, επισκέφτηκαν το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου και παρακολούθησαν τη μουσικοθεατρική παράσταση “Ο κύριος Πνευμόνος” από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Λουτρακίου.
Οι μαθητές μας ταξίδεψαν στη Φυσοπεραχώρα, τη μαγική χώρα των πνευστών οργάνων και μαγεύτηκαν από τη μουσική. Η Φιλαρμονική Ορχήστρα Λουτρακίου, με αρχιμουσικό τον πρωτοπόρο Πελοπίδα Μαυρόπουλο, προσέφερε άλλη μία υψηλών προδιαγραφών μουσική εμπειρία στα παιδιά!

