Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες του σχολείου μας εκπροσώπησαν τη μαθητική μας κοινότητα στην επίσημη Δοξολογία και την κατάθεση στεφάνων στον Καθεδρικό Ναό Αποστόλου Παύλου. Την επόμενη ημέρα, ανήμερα της εθνικής μας επετείου, οι μαθητές μας παρέλασαν με υψηλό φρόνημα και εθνική υπερηφάνεια, τιμώντας τους ήρωες του 1821.




