Το Σχολείο μας Τιμά την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου

Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες του σχολείου μας εκπροσώπησαν τη μαθητική μας κοινότητα στην επίσημη Δοξολογία και την κατάθεση στεφάνων στον Καθεδρικό Ναό Αποστόλου Παύλου. Την επόμενη ημέρα, ανήμερα της εθνικής μας επετείου, οι μαθητές μας παρέλασαν με υψηλό φρόνημα και εθνική υπερηφάνεια, τιμώντας τους ήρωες του 1821.

Κύλιση προς τα επάνω