Το 14ο ΔΣ Κορίνθου στο Μαθητικό Συμπόσιο για την Ημέρα Περιβάλλοντος – Γ’ Τάξη..

Με τίτλο «Φαντάζομαι-Δημιουργώ-Αλλάζω» οι μαθητές του 14ου ΔΣ Κορίνθου συμμετέχουν στις 4-5/6/2026 στο Μαθητικό Συμπόσιο για την Ημέρα
Περιβάλλοντος. Πρόκειται για σημαντική εκπαιδευτική δράση που πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και
αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στην προστασία του φυσικού μας πλούτου.
Με αφορμή την συμμετοχή τους οι μαθητές της Γ’ τάξης ετοίμασαν και θα παρουσιάσουν «τον χορό των μπιζελιών», ένα χορευτικό δρώμενο που προβάλλει το
μήνυμα της αλληλεξάρτησης και σύνδεσης που υφίσταται ανάμεσα στη διατροφή και το περιβάλλον, καθώς το ενδεδειγμένο διατροφικό πρότυπο είναι παράλληλα θρεπτικό αλλά και φιλικό προς το περιβάλλον, προσφέροντας εν τέλει μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα.
Για την επιτυχία του μαθητικού συμποσίου συνεργάστηκαν οι φορείς ΚΕΠΕΑ, ΕΚΦΕ, καθώς και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Δ.Π.Ε. Κορινθίων.

Κύλιση προς τα επάνω