Το Παγκάκι της Φιλίας – Α’ Τάξη..

Οι μαθητές της Α’ τάξης συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στη δράση «Το Παγκάκι της Φιλίας», στέλνοντας ένα όμορφο μήνυμα αγάπης, αποδοχής και συνεργασίας σε όλη τη σχολική κοινότητα.

Με χρώματα, χαμόγελα και πολλή δημιουργικότητα, τα παιδιά διακόσμησαν το παγκάκι της φιλίας, έναν ξεχωριστό χώρο στην αυλή του σχολείου μας, όπου κάθε παιδί μπορεί να καθίσει όταν θέλει παρέα, συζήτηση ή ένα νέο φίλο για παιχνίδι.


Μέσα από τη δράση αυτή, οι μικροί μαθητές έμαθαν τη σημασία της φιλίας, της ενσυναίσθησης και της συμπερίληψης, αποδεικνύοντας πως ακόμη και μια μικρή κίνηση μπορεί να κάνει τη σχολική καθημερινότητα πιο όμορφη για όλους.

Κύλιση προς τα επάνω