Στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Κορίνθου την Παρασκευή 5/6/2026 ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία ο κύκλος των μαθημάτων εκμάθησης κολύμβησης. Η συμμετοχή των μαθητών/τριων ήταν εντυπωσιακή όσο και συγκινητική στην λήξη της εκπαιδευτικής χρονιάς, με τα χαμόγελα και τον ενθουσιασμό να πρωταγωνιστούν. Αξίζει να τονιστεί η αρμονική συνεργασία φορέων και δομών της ΠΕ Κορίνθου, καθώς και των εκπαιδευτικών με τα εξειδικευμένα στελέχη που εφάρμοσαν το κολυμβητικό πρόγραμμα. Όλα αυτά αποδεικνύουν πόσο σημαντικό και ωφέλιμο είναι το μάθημα της κολύμβησης, με την ασφάλεια και υγεία των μαθητών να αποτελούν πρώτιστη ανάγκη. Την τελευταία ημέρα κολύμβησης απονεμήθηκαν αναμνηστικά διπλώματα στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

