Με πρωταγωνιστή το κέφι και τα μασκαρέματα πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η Αποκριάτικη γιορτή, με συμμετοχή όλων τα τάξεων και εκπαιδευτικών. Αρκετοί μασκαρεύτηκαν για να είναι στο κλίμα των ημερών, ενώ όλοι χόρεψαν και διασκέδασαν σε Αποκριάτικους ρυθμούς.
Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης έγιναν…ποντικάκια, ενώ της Β΄ τάξης μετατράπηκαν σε στρουμφάκια.


Στο ίδιο εορταστικό πνεύμα η Γ΄ τάξη έγιναν…παλιάτσοι, ενώ σε Σαρλό μασκαρεύτηκαν της Δ΄
τάξης.


Οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης φόρεσαν στολή Cheerleader΄s και τέλος η ΣΤ΄ τάξη «χόρεψε στην
βροχή.


