Σύμφωνα με την με αρ.πρ. 4447 της 15/2/2021 απόφαση, ο Δήμος Κορινθίων αποφάσισε την διακοπή των μαθημάτων
σ’ όλες τις σχολικές μονάδες που βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου της, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών
που επικρατούν, την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου και την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021.
Οι μαθητές παρακολουθούν τα μαθήματα τους σύμφωνα με το πρόγραμμα της εξΑΕ.
