Οι μαθητές της Δ τάξης του 14ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου ανατρέπουν τους ρόλους του καλού και του κακού μέσα από το δικό τους παραμύθι με τίτλο :
Το καλό λυκάκι και η κακιά Κοκκινοσκουφίτσα_removed_removed (1)
Οι μαθητές της Δ τάξης του 14ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου ανατρέπουν τους ρόλους του καλού και του κακού μέσα από το δικό τους παραμύθι με τίτλο :
Το καλό λυκάκι και η κακιά Κοκκινοσκουφίτσα_removed_removed (1)