Μια εξαιρετική συνεργασία με πρωτοβουλία του Συλλόγου και Κηδεμόνων και της Διεύθυνσης του Σχολείου προέκυψε με το σεμινάριο πρώτων βοηθειών σήμερα Δευτέρα 29 Μαΐου 2023.
Το σεμινάριο δόθηκε από κλιμάκιο του ΕΚΑΒ και το παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου.

