Όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα, έτσι και σήμερα, το σχολείο μας γέμισε με τα χαρούμενα πρόσωπα των μαθητών και των γονέων τους.
Η σχολική μας χρονιά ξεκίνησε με τον καθιερωμένο Αγιασμό, που τελέστηκε από τον ιερέα της ενορίας μας.
Φέτος τους μαθητές υποδέχτηκε η νέα Διευθύντρια του σχολείου κα. Αντωνία Γεωργαλλή, η οποία σε σύντομο χαιρετισμό της καλωσόρισε τα παιδιά και ευχήθηκε στους μαθητές και τις οικογένειές τους καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
Έπειτα οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς πέρασαν στις τάξεις, παρέλαβαν τα βιβλία τους και αποχώρησαν με τους γονείς τους.
Καλή σχολική χρονιά! Καλή πρόοδο!
