Την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Τα Χριστούγεννα του Πινόκιο” στο Θέατρο Περιγιαλίου. Πρόκειται για μια πολύ όμορφη διαδραστική θεατρική παράσταση με τραγούδι, χορό, μουσική και video art. Οι μαθητές συγκινήθηκαν και παράλληλα διασκέδασαν με την καρδία τους!


