Διπλή διάκριση για το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικών Επιστημών

 

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου διακρίθηκε στον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Πειραματίζομαι στις Φυσικές Επιστήμες και δημιουργώ ως ενεργός πολίτης».

Η Ε΄ τάξη του σχολείου μας απέσπασε το 3ο βραβείο με το βιντεοπείραμα «Διοξείδιο του άνθρακα και οξίνιση του νερού», μέσα από το οποίο οι μαθητές διερεύνησαν πειραματικά το φαινόμενο της οξίνισης του νερού και τις επιπτώσεις του στους θαλάσσιους οργανισμούς.

Παράλληλα, η Α΄ τάξη τιμήθηκε με έπαινο για την κατασκευή ενός νερόμυλου αξιοποίησης βρόχινου νερού για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αναδεικνύοντας τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθεια αυτή. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν μια σημαντική αναγνώριση της δουλειάς και της αγάπης των παιδιών για τις Φυσικές Επιστήμες και την πειραματική μάθηση.

ΕΠΑΙΝΟΣ 14ο Δ.Σ. Κορίνθου

3ο ΒΡΑΒΕΙΟ -Κατηγορία 1

Κύλιση προς τα επάνω