Συμμετοχή του 14ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου στο 1ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών του ΕΚΦΕ Κορίνθου

Το 14ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου συμμετείχε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στο 1ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών, που διοργάνωσε το ΕΚΦΕ Κορίνθου, με τη συμμετοχή σχολείων της περιοχής και παρουσιάσεις πειραμάτων και κατασκευών από μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων.

Η Ε΄ τάξη παρουσίασε το πείραμα «Διοξείδιο του άνθρακα και οξίνιση του νερού», μέσα από το οποίο οι μαθητές παρουσίασαν με βιωματικό τρόπο πώς το διοξείδιο του άνθρακα επηρεάζει την οξύτητα του νερού και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στους θαλάσσιους οργανισμούς.

Παράλληλα, η Α΄ τάξη παρουσίασε την κατασκευή ενός νερόμυλου αξιοποίησης βρόχινου νερού για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, μια δημιουργική δράση που αναδεικνύει τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων.

Η συμμετοχή των μαθητών στο φεστιβάλ αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας, δημιουργικότητας και επικοινωνίας της επιστήμης, δίνοντάς τους την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο κοινό και να μοιραστούν τον ενθουσιασμό τους για τις Φυσικές Επιστήμες.

Κύλιση προς τα επάνω