Κυκλικής οικονομίας στο περιβάλλον και διατροφή – Δ’ Τάξη

Οι μαθητές της Δ’ τάξης, παρακολουθώντας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ήρθαν σε επαφή με την έννοια και τα αποτελέσματα της κυκλικής οικονομίας στο περιβάλλον, στη διατροφή και γενικότερα στη ζωή τους. Μέσα από συζήτηση, παραδείγματα και βιωματικές δραστηριότητες, κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της επαναχρησιμοποίησης και της μείωσης των απορριμμάτων στην καθημερινότητά μας.

Επιπλέον, συνειδητοποίησαν πως μικρές καθημερινές συνήθειες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου τρόπου ζωής για όλους.

Το πρόγραμμα κίνησε το ενδιαφέρον και τον προβληματισμό των παιδιών, τα οποία συμμετείχαν με ενθουσιασμό και εξέφρασαν ιδέες για το πώς μπορούν και τα ίδια να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνες και φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι τους.

Κύλιση προς τα επάνω