🌍 Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στο σχολείο μας..

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών με στόχο την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και την ανάδειξη καλών πρακτικών προστασίας του περιβάλλοντος.
Στο πλαίσιο της δράσης έγινε διάχυση των περιβαλλοντικών δράσεων του σχολείου προς τους υπόλοιπους μαθητές. Παρουσιάστηκε το βίντεο της Α΄ τάξης με θέμα την κατασκευή ενός λειτουργικού νερόμυλου που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από το νερό, το πείραμα της Ε΄ τάξης σχετικά με την οξίνιση των ωκεανών, καθώς και οι δράσεις που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και συνέβαλαν στη βράβευση του σχολείου μας στο πρόγραμμα των Οικολογικών Σχολείων.
Μέσα από τις παρουσιάσεις και τη συζήτηση που ακολούθησε, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες, να ενημερωθούν για σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα και να συνειδητοποιήσουν τον ενεργό ρόλο που μπορούν να έχουν στην προστασία του πλανήτη.
Μέσα από τις παρουσιάσεις και τη συζήτηση που ακολούθησε, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες, να ενημερωθούν για σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα και να συνειδητοποιήσουν τον ενεργό ρόλο που μπορούν να έχουν στην προστασία του πλανήτη.
🌱 Μικρές δράσεις σήμερα, μεγάλο όφελος για το περιβάλλον αύριο.
Κύλιση προς τα επάνω